lista

PERSONLIGT
Vad heter du? sara
Hårfärg? blond
Ögonfärg: blå
Vart kommer du ifrån: Sverige/danmark

SENASTE PERSON SOM

Du sov med: eh själv !.
Du skickade ett sms till: okänd nummer
Du fick sms av: okänd nummer
Du ringde:lollo
Som ringde dig: lollo
Du åkte till stan med: mamma
Du kramade: pappa
Som skrev till dig på msn: jossan
Du träffade: bandylaget

DAGENS
Humör: trött.
Klädsel: mjukisar.stor t-shirt
Tid du kom hem: 11:00
Köp: inget
Mat: frukost
Smink:  ingen ,pallar inte
Låt: vet ej vad den heter
Måste: gå ut
Vill ha:godis
Fundering: vet ej
Tråkigaste: datan :s.
Längtan: eh vet faktiskt inte

LITE SAKER

Vad ska du göra under veckan: skola &kompisar
Hur går det i skolan: det går bra tkr jag
Har du pojkvän: nej
Vad heter han: ,

Älskar du honom mycket: ...
Hur är det med familjen: bra
Har du syskon: Ja
Vem är den yngsta av alla: emil

VÄLJ ETT

Coca cola eller fanta: ush läsk är äckligt
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad!
Djurgården eller Hammarby: ..
Fc barcelona eller real madrid: vet inte ?
Fdla eller bio: bio.
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Mobil eller dator:  eh vet inte !

FRAMTID

Drömyrke: kurator kanske
Vill du ha barn: Ja
Kommer du ha ett bra jobb: hoppas på det bästa
Kommer du ha körkort: ja
Vart vill du bo: stocholm lr birkeröd i dan
Kommer du gifta dig: hoppas jag 
Festa mycket: tror det
Resa utomlands mycket: japp världensrunt resor
Fortfarande studera: jag vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon: nej
Gråtit: nej
Köpt något: nej
Varit sur: ja
Varit ledsen: nej
Kramat någon: Ja
Sagt "jag älskar dig": nej
Saknat någon: Ja
Varit sjuk: nja
Pratat bullshit om någon: nej tror inte det
Kallat någon idiot: nej
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: nej jag har bara vart hemma
Tittat på film: jess
Surfat: japp
Smsat: japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0