allt flyter

hejhej har nästan nyss kommit hem från bio med elin ,vi såg allt flyter ahah var
väldigt rolig tkr jag sen åkte vi och kollade på elins brorsa som lirade innebandy
 ,men vi var typ bara där i en kvart,jaja imorn är det skola och träning börjar inte
föräns nio ska bli skönt sen på tisrdag ,tror jag att jag ska till farsta haha har typ
 sagt att jag ska dit tre dagar i rad  nej men ja. och sen på kvällen är det träning,
jag tog inga bilder på bion för jag orkade inte .. åh juste lollo frågade om jag ville
 följa med till säfsen nån gång så jag hoppas att det blir av .men nu ska jag börja
 fixa iordning mig för att sova ,är faktiskt lite trött ,men vi hörs säkert imorn bitti puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0